חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
‎⁨לוגו יחד מוטורס יבוא רכבי יד 2 וטרייד אין⁩
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מגרש מכוניות המציג רשימת רכבי יד שניה מומלצים למכירה

איזה רכבי יד שניה מומלץ לקנות?

תוכן עניינים

אנו נשאלים פעמים רבות איזה רכב יד שנייה מומלץ לרכוש,  התשובה לרוב היא תלוי מי אתם ומה אתם צריכים, רכב משפחתי גדול אולי רכב קטן ליחיד?  הביקוש הגדול בארץ הוא כמובן למשפחתיות גדולות, דגמים אירופאים, אבל גם לדגמים מאסיה יש ביקוש רב.

במאמר זה ניתן לכם מספר המלצות לרכישת רכב יד שניה, כך שהעסקה תהיה מוצלחת.

מאזדה 3

רכב שאף פעם לא מאכזב, עם ביקוש רב, היא מכונית המאזדה 3 והסיבות לכך כמובן מגוונות, בראש ובראשונה זהו רכב עמיד מאוד לאורך שנים, גם הנראות משחקת כאן תפקיד מרכזי.

רכב שנראה מצויין, רמת גימור גבוהה, כאשר הביצועים לא נופלים מהנראות, המכונית מתאימה גם לזוגות וגם למשפחה קטנה והנסיעה חלקה ונוחה.

סקודה אוקטביה

למי מכם שזקוק לרכב משפחתי גדול, זוהי המכונית עבורכם, שטח אחסון וגם מרחב גדול יאפשר לכם לנסוע בנוחות המירבית, הרכב הציג ביצועים מצויינים שגרמו לו להפוך למאוד מבוקש בשוק יד שנייה .

טויוטה קורולה

אם אתם צריכים מכונית שהיא יחסית קומפקטית לעיר, ולא תופסת מקום חניה גדול מדיי, אך עדיין רכב משפחתי, טויוטה קורולה היא הדגם עבורכם, אמנם מבחינת הנראות, היא לא הרכב הכי יפה בהכרח,  אבל הביצועים שלה מעולים.

פיאט גרנדה פונטו

מכונית מרווחת, עם צריכת דלק טובה, מנוע חזק עם מוניטין מצויין וביצועים טובים, אין לה בעיות שחוזרות על עצמן, היתרון שלה הוא כמובן גם המחיר הנמוך.

מאזדה 6

אם אתם מחפשים רכב משפחתי מאוד מרווח, רכב שהוא אמין, זהו אחד מהדגמים הפופולריים והמבוקשים ביותר בשוק מכירת רכבי יד שנייה בשל המוניטין הגבוה שהמכונית הזאת צברה.

קיה ספורטאז'

אם חשוב לכם שהרכב יהיה מרשים מבחינת תצוגה נאה, אבזור, להציג יוקרה, אין שום סיבה שלא תמצאו את כל זה גם ברכב יד שניה, כאשר תקבלו את כל זה במחיר נוח, החסרון הוא שהוא  לא חסכוני בדלק, לעומת דגמים אחרים.

יונדאי גטס

אם אתם מחפשים רכב קטן, אך מרווח ומודרני, זה הרכב עבורכם, אם הביצועים חשובים לכם, עדיף לרכוש את זה בעל מנוע 1,600 סמ"ק ,מבחינה מכנית, הרכב נחשב לבעל מוניטין ואמין מאוד.

בחברת השכרה תמצאו דגמים שלא עברו הרבה ידיים.

סקודה סופרב

הרכב המשפחתי הזה צבר הרבה פופולריות, לצד מעט ביקורת על נוקשות בזמן הנסיעה וסיבוב ההגה, אבל ברכב יש מרווח גדול לרגליים, למרות שזה לא רכב גדול.

קיה פיקנטו

רכב מסוג מיני, רכב איכותי מאוד, מאובזר ומעוצב עם מוניטין מצויין ואחריות ממושכת, הופך את הרכב לפופולרי בקרב מי שרוצה לרכוש רכב מיני.

אודי A3

אם אתם מחפשים מכונית משפחתית מצד אחד אך קומפקטית מצד שני, דגם הפרמיום הזה מאפשר לכם רכב יוקרה אלגנטי, אך יחד עם זאת מתאים לצרכי המשפחה עם מוניטין של רכב עם ביצועים מעולים.

סוזוקי אלטו

עוד מכונית מיני מומלצת מאוד, סוזוקי אלטו, פופולרית מאוד בעולם ובשנים האחרונות גם בשוק הישראלי, בזכות היותה חסכונית בדלק ואמינה מאוד מבחינה מכאנית.

פיאט פנדה

אם אתם מחפשים רכב קטן וקומפקטי, תוכלו ליהנות מרכב קטן אבל דיי מרווח  רכב שמתאים בעיקר לנסיעות יומיומיות בתוך העיר, הביצועים מחוץ לעיר לא מלהיבים, אבל יעשו את העבודה, הרכב נחשב אמין מבחינה מכנית ובטיחותית.

קיה ריו

רכב המתאים לעד ארבעה אנשים, מתאים בעיקר לזוגות או משפחה צעירה, אם אתם ממש גבוהים, זה לא הרכב עבורכם, גם הרוחב מעט מוגבל, אבל לרכב הזה יש מוניטין מצויין בכל הנוגע לבטיחות, בהחלט יתאים למשפחה עם תינוק, החסרון הוא צריכת דלק יחסית גבוהה.

פיאט גרנדה פונטו

מכונית מרווחת, עם צריכת דלק טובה, מנוע חזק עם מוניטין מצויין וביצועים טובים, אין לה בעיות שחוזרות על עצמן, היתרון שלה הוא כמובן גם המחיר הנמוך.

לסיכום

רבים שואלים אותנו מהם הרכבים האמינים ביותר עבור מי שמחפש רכב משפחתי- אלה הן רק חלק מההמלצות שלנו: מאזדה 3, יונדאי i30/i35, סקודה אוקטביה, טויוטה קורולה, קיה פורטה. אם אתם מחפשים רכב מיני אנו ממליצים על המכוניות הבאות: קיה פיקנטו, סוזוקי אלטו, יונדאי i10, פיג'ו 107 אנו נשאלים פעמים רבות איזה רכב הוא האמין ביותר מבחינה מכנית?

טויוטה נחשב לדגם היפני האמין ביותר, רכב שמחזיק מעמד שנים רבות, כמעט מבלי להיכנס למוסך.

במקום השני רכב מסוג מאזדה, שגם הוא לא נכנס הרבה למוסך ובמקום השלישי והמכובד, יונדאי, הידוע ברכב עם ביצוע מכאני מצויין.

טויוטה קורולה למשל, זהו רכב מאוד אמין, מגיע מעט מאוד למוסך, גם אז התיקונים מינוריים, והחלקים באיכות גבוה, אם תצטרכו מוסך, זה יהיה רק כדי  להחליף שמן, רכב כמעט ללא תקלות המומלץ על ידי מרבית בעלי המוסכים שרואים המון מכוניות לאורך שנים .

דברו איתנו!