חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
‎⁨לוגו יחד מוטורס יבוא רכבי יד 2 וטרייד אין⁩
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
רכב מנהלים תמונה ראשית

מחפשים רכב מנהלים מומלץ? ערכנו לכם רשימה של 6 רכבי מנהלים שכולם יאהבו

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים רכב מנהלים בהמלצה מקצועית, הגעתם אל המקום הנכון: רכבי מנהלים הם רכבים יוקרתיים אשר נועדו לשמש מנהלים ומנהלות בארגונים ובעסקים. רכבי מנהלים שומרים על מראה מקצועי וייצוגי כדי להצביע על מעמד ואחריות של מנהלים. הרכבים לרוב יהיו דינמיים ומשופרים, וכוללים אבזורים מתקדמים כדי לספק נוחות, בטיחות וביצועים מעולים. במאמר נציין 6 רכבי מנהלים מומלצים, מבין הדגמים שנסקור: פולקסווגן פאסאפ COMFORTLINE, מאזדה 6, שברולט מאליבו, יונדאי איוניק 6 וסקודה סופרב. 

איך בוחרים רכב מנהלים?

יש מספר פרמטרים שנרצה לבחון לפני בחירת רכב מנהלים אמין, כיף לנסיעה שיחזיק לזמן טוב. מעבר לייצוגיות, אנחנו נרצה לדעת מי יהיו הנוסעים והנהג ברכב. לדוגמא, האם מדובר על רכב שמיועד לשרת משפחות? אם כן, נרצה לבחור מספר מושבים מתאים ומרחב נוח לישיבה בחלקו במושבים האחוריים. דבר נוסף, מהו התקציב שעומד לרשותכם? ברגע שיש לכם טווח מחירים מסוים אותו לא תוכלו לחרוג, תוכלו לצמצם משמעותית את הבחירה שלכם. כמו כן, יש עוד פרמטרים אישיים שיכולים לעזור לכם להגיע לבחירה הנכונה: עוצמת מנוע, גודל תא מטען, גג נפתח, רמת זיהום, מערכת מולטימדיה וטכנולוגיה מתקדמת. 

מומלץ לערוך נסיעת מבחן בה אנחנו בוחנים את כל האפשרויות, אך לפני נסיעת המבחן יש עוד פרמטר אחד שחשוב לקחת בחשבון. האם אתם מחפשים רכב חשמלי או רכב ממונע בדלק? לכל אחת מהאפשרויות יתרונות וחסרונות ועליכם לבדוק איזה סוג רכב ישמש אתכם על הצד הטוב ביותר.

קבלו את רשימת רכבי המנהלים המומלצים שערכנו עבורכם:

מאזדה 6

מאזדה 6 הקלאסי המשרת בתור רכב מנהלים. הרכב מגיע ללא תחכום מיוחד, אבל עם נוחות מקסימלית שעושה את העבודה. הגרסאות הישנות היו פחות חסכוניות בדלק, אך הגרסה החזקה מצליחה להיות די חסכונית בצריכת דלק בעזרת מנוע משופר ומערכת טעינה למצבר.

  • נוחות ואבזור – הנוחות הקיימת במאזדה 6 טובה מאוד. נסיעה עירונית ובינעירונית די שקטה עם בידוד רעשים מוצלח, המושבים הפנימיים מרווחים ונוחים גם למשפחות, קיימות מערכות מתקדמות ברכב המבטיחות נסיעה שקטה ומוצלחת. כמו כן, הרכב מגיע עם חישוקי 19" שנחשבים לגודל מושלם לבלימת זעזועים, ומתאימים לנסיעה עירונית ובינעירונית. הרכב יחסית ארוך, ולכן מקשה יותר על חנייה בערים צפופות. 
  • אמינות – רכבי מאזדה נחשבים לאמינים מאוד, מנוע ה-2.5 ליטרים מציע ביצועים מעולים תוך שימוש בסל"ד נמוך. הבלאי של הרכב מאוד נמוך וידוע שרכבי מאזדה לא רואים מוסך בתדירות גבוהה. כמו כן, הרכב מצויד במערכות בטיחות מתקדמות, 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומערכת בלימה. 

טווח מחירים – 170,000-210,000 ש"ח

מפרט רכב

הנעהקדמית
תיבת הילוכיםאוטומטית – טיפטרוניק
מספר הילוכים6
סוג מנועבנזין
מספר בוכנות4
נפח (סמ"ק)2488
הספק מרבי (כ"ס)192

יונדאי איוניק 6

יונדאי סונטה 2023 היא מכונית חשמלית איכותית הפועלת באמצעות מערכות מתקדמות. טווח הנסיעה שלה ארוך יותר בהשוואה ליונדאי איוניק 5, ותא המטען גדול יותר. הגרסה הבסיסית מצוידת בסוללת 53 קוט"ש וטווח נסיעה של כ-430 ק"מ, בגרסאות המתקדמות נוכל לראות טווח נסיעה של 600 ק"מ גם. 

  • נוחות ואבזור – יונדאי איוניק 6 נוח במיוחד עם תא נוסעים מרווח במיוחד. כמו כן, האבזור העשיר מגיע עם פריטים יוצאי דופן. סביבת הנהג כוללת מסכים בגודל 12.3" (מערכת מולטימדיה ולוח מחוונים). האבזור העשיר של יונדאי כולל מערכת שמע של חברת Bose, שקעי V2L, מושבים מחוממים (קדמיים), טעינה אלחוטית לניידים, הנעה מרחוק ועוד מגוון רחב של אפשרויות. 
  • אמינות – יונדאי איוניק 6 בשנת 2022 קיבלה דירוג של חמישה כוכבים על ידי היורו NCAP, היא קיבלה ציונים גבוהים בכל התחזיות, והיא בעלת מערכות בטיחות מתקדמות: מערכת שמירת מרחק, בלימה אוטונומית, ניטור אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד מערכות מתקדמות אחרות שמבטיחות אמינות מרבית. 
  • טווח מחירים – 213,000-295,000

מפרט רכב

הנעהאחורית
תיבת הילוכיםתמסורת ישירה
מספר הילוכים
סוג מנועחשמלי
מספר בוכנות
נפח (סמ"ק)
הספק מרבי (כ"ס)151

פולקסווגן פאסאפ COMFORTLINE 

פולקסווגן פאסאפ נחשב לרכב מנהלים פופולרי. הדור החדש שומר על עיצוב קלאסי, מרווח ונקי. הרכב מצויד במערכות מתקדמות ורשימת אבזור עשירה של מערכות בטיחות. אפשרות לראות שיפורים משמעותיים בהשוואה לגרסאות הקודמות בדגם הנוכחי, שמיני במספר. 

  • נוחות ואבזור – פולקסווגן פאסאפ 2023 נוחה למדי, אך יש כמה כשלים בדרך. מבחינת נסיעה, הרכב עונה על הצרכים שלנו גם בדרכים עירוניות וגם בינעירוניות. הכשלים באים לידי ביטוי בבידוד הרעשים, בעיקר בנסיעה של מעל 100 קמ"ש. מעבר לכך, הדגם מאובזר במערכות מתקדמות המאפשרות נסיעה נוחה לטווח ארוך וקצר. 
  • אמינות – האמינות של פולקסווגן פאסאפ היא גבוהה בעיקר בשל המערכות המתקדמות ומערכת אבזור יוקרתית. הביצועים של הרכב לעומת צריכת הדלק גם הם מוכחים ועונים על דרישות גבוהות מצד הלקוח. 
  • טווח מחירים – החל מ-226,000 ש"ח לרכב יבואן. 

מפרט רכב

הנעהקדמית
תיבת הילוכיםאוטומטית – רובוטית כפולת מצמדים
מספר הילוכים7
סוג מנועטורבו בנזין
מספר בוכנות4
נפח (סמ"ק)1498
הספק מרבי (כ"ס)150

שברולט מאליבו

שברולט מאליבו היא מכונית מנהלים אמריקאית בעלת מידות גדולות, עיצוב מרשים, עם אבזור מודרני ומנוע טורבו חסכוני. למרות גודלה, היא מעולה לנסיעות בעיר וגם מחוץ לעיר.

  • נוחות ואבזור – שברולט מאליבו בעלת אבזור עשיר, היא כוללת מערכות מולטימדיה מתקדמות המאפשרות חיבור בזריזות למכשיר הנייד. כמו כן, היא מרווחת מאוד עם רוחב של כמעט שני מטרים ואורך של כחמישה מטרים. שברולט מאליבו הוא רכב מנהלים המתאים למשפחות וכמו כן, גם למנהלים יחידים. 
  • אמינות – למרות שהיא מכונית אמריקאית, עדיין היא מסגלת לעצמה אמינות של רכבים אירופאיים. המנוע החזק (163 כ"ס) מספק ביצועים מעולים, אך פחות חסכוני בדלק. הרכב מצויד ב-10 כריות אוויר, הנעה מרחוק וכמעט ולא רואה מוסך עם שימוש נכון ברכב. 
  • טווח מחירים – 195,000-220,000 ש"ח. 

מפרט רכב

הנעהקדמית
תיבת הילוכיםאוטומטית – רציפה
מספר הילוכים
סוג מנועטורבו בנזין
מספר בוכנות4
נפח (סמ"ק)1490
הספק מרבי (כ"ס)163

יונדאי סונטה

יונדאי סונטה שינתה את העיצוב המסורתי שלה לטובת עיצוב חדשני ודינמי. הרכב מרווח גם לנוסעים, המנוע מספק 180 כ"ס ותיבת הילוכים עם שמונה הילוכים. הביצועים של דגם הטורבו טובים יותר מהגרסה ההיברידית, אך היא פחות חסכונית מאשר הדגם החשמלי. 

נוחות ואבזור – תא הנוסעים הוא גולת הכותרת בדגם הזה, תא הנוסעים מרווח ומציג סביבה מודרנית ונאה בשילוב של צבעים, תאורה ושימוש בחומרים נוחים לחלוטין. מערכת המולטימדיה גדולה ומאפשרת תפעול מהיר ונוח, מושב הנהג מאפשר כיוונון נוח. הרכב מתאים לנסיעות קצרות ועירוניות בעיקר, תא המטען גדול וסך הכל הרכב נוח מאוד.

אמינות – יונדאי סונטה אמינה למדי, ארגון NHTSA בחן את הדגם ונתן לו ציון של חמישה כוכבים. רכב המנהלים משמש לנסיעות ארוכות וקצרות, אך פועל בצורה טובה יותר בנסיעות קצרות. יונדאי סונטה מכילה מערכות בטיחות מתקדמות ומבחינת אמינות הרכב, אין לנו תלונות. 

טווח מחירים – 189,000-210,000 ש"ח

מפרט רכב

הנעהקדמית
תיבת הילוכיםאוטומטית – טיפטרוניק
מספר הילוכים8
סוג מנועטורבו בנזין
מספר בוכנות4
נפח (סמ"ק)1598
הספק מרבי (כ"ס)180

סקודה סופרב 2016

סקודה סופרב נחשב לרכב מנהלים מבוקש מאוד, המראה האלגנטי והביצועים המרשימים גורמים לביקוש רב לרכב. סקודה סופרב יכול להתאים לרכב מנהלים ועדיין לשמור על סטטוס קוו של רכב משפחתי. 

נוחות ואבזור – העיצוב אמנם לא מרשים במיוחד מבחינה פנימית, אבל האבזור הגבוה מחפה על כך. מרווח תא הנוסעים גדול למדי, תא המטען גדול ויש אפשרויות אחסון פרקטיות. סקודה סופרב מתאימה לנסיעות עירוניות ובין עירוניות.

אמינות – האמינות של סקודה סופרב גבוהה, בגרסאות המתקדמות יש בולמים אדפטיביים המאפשרים נוחות נסיעה מקסימלית, ההתנהגות שלה על הכביש נוחה למרות שהיא נחשבת למכונית גדולה. 

טווח מחירים – 193,000-300,000 (המחיר הגובה מתייחס לדגם Sportline). 

מפרט רכב

הנעהקדמית
תיבת הילוכיםאוטומטית – רובוטית כפולת מצמדים
מספר הילוכים7
סוג מנועטורבו בנזין
מספר בוכנות4
נפח (סמ"ק)1798
הספק מרבי (כ"ס)180

לסיכום רשימת רכבי המנהלים המומלצים שערכנו עבורכם

בחירת רכב מנהלים יכולה להיות מורכבת, הבחירה צריכה להיות בתיאום מול הצרכים שלכם. כדי לקבל את הבחירה הנכונה אנחנו ממליצים לכם להסתכל על מגוון רכבי המנהלים המומלצים, תוך בחינה של כל הפרמטרים שציינו – ככה תבטיחו בחירה מושכלת ונכונה לצרכים שלכם לבחירת רכב מנהלים בדיוק כפי שאתם אוהבים.

דברו איתנו!