חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
‎⁨לוגו יחד מוטורס יבוא רכבי יד 2 וטרייד אין⁩
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
תמונה שרואים מבחר של מכוניות במגרש Min

איך בוחרים את הרכב הבא שלך?

"המכונית הנכונה" תלויה במי אתה ומה הציפיות שלך מהמכונית. למי שזקוק לרכב לעבודות יומיומיות למשל, הפונקציונליות חשובה, עבור משפחות עם ילדים חשוב גודל הרכב והנוחות. הנה כמה שיקולים מעשיים שכדאי לזכור:

תוכן עניינים

"המכונית הנכונה" תלויה במי אתה ומה הציפיות שלך מהמכונית. למי שזקוק לרכב לעבודות יומיומיות למשל, הפונקציונליות חשובה, עבור משפחות עם ילדים חשוב גודל הרכב והנוחות. הנה כמה שיקולים מעשיים שכדאי לזכור:

שלב 1. תשאלו את עצמכם לפני רכישת הרכב את השאלות הבאות:

כמה נוסעים אתה צריך להסיע?

איזה סוג נהיגה – האם אתה נוסע בעיקר בכביש מהיר, רחובות עיליים, שטח?

האם יש לך נסיעה ארוכה, ובגלל זה, חיסכון בדלק חשוב לך?

האם אתה צריך הנעה לכל הגלגלים ?

מהן תכונות החובה שאתה מצפה מהרכב?

אילו תכונות בטיחות חשובות לך? רוצים למשל ניטור נקודה עיוורת, התראה על סטייה מנתיב ובלימת חירום אוטומטית?

איזה נפח מטען אתה צריך?

האם תשתמשו במושבי בטיחות לילדים?

כמה מקום חניה יש לך ליד הבית? אם אין, רצוי מאוד לרכוש רכב קטן.

האם אתה רוצה לנהוג במכונית חדשה עם הטכנולוגיה העדכנית ביותר?

האם התיקונים יכוסו תחת אחריות המפעל?

עם איזה רכב הוצאות הרכב שלך יהיו נמוכות יותר בטווח הארוך ?

שלב 2. הגדר את התקציב שלך

תוודא שחשבת היטב על מימון הרכישה. כמה באמת אתה יכול להרשות לעצמך להקצות לתשלום רכב בכל חודש? הכלל הוא שהתשלום החודשי שלך לרכב חדש לא יעלה על 15 אחוזים מהשכר החודשי שלך. מכונית משומשת תהיה זולה יותר, תרצה להביא בחשבון 7 אחוז נוספים מההכנסה החודשית שלך כדי לכסות את עלויות הדלק והביטוח. הכרת התקציב שלך מראש תעזור לך בניהול משא ומתן על המכונית הבאה שלך.

שלב 3. איזה רכב אתה רוצה לקנות?

לכל רכב יש יתרונות וחסרונות ,עליך לדעת מראש מה חשוב לך , מהן התכונות שחשוב לך ברכב? להלן מספר גורמים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​ההחלטה:

האם יש לך נטייה לרכב ספציפי?  בשוק המשתנה של היום, מכוניות חדשות תמיד מגיעות לאולמות התצוגה, אנו מאפשרים לך לחקור ולהשוות מכוניות דומות כדי למצוא את המכוניות שבאמת מתאימה לך ביותר.

אם כבר יש לך רכב בראש, אתה עדיין צריך לסקור רכבים דומים אחרים באותה רמה כדי לוודא שלא התעלמת מבחירה טובה עוד יותר. תוכל לקבל מידע מפורט על הרכב, תמחור, מפרטים ותכונות. מומלץ מאוד להשוות רכבים .

שלב 5. שקלו את עלויות הבעלות

מכוניות מסוימות עשויות להיות זולות יותר לקנייה אך יקרות יותר בהמשך. 

לפני שאתה מתחייב לרכב, עליך להעריך את העלויות שלו לטווח ארוך. אלה כוללים פחת, ביטוח, תחזוקה ועלויות דלק. 

שלב 6. מצא מכוניות למכירה

מומלץ להגיע לסוכנות באופן אישי כדי לראות מלאי ולגלות אם למכוניות יש את האפשרויות הרצויות. אצלנו תוכלו לכסות במהירות רבה יותר את כל הדגמים שאתם רוצים לראות ולחסוך כסף. ברגע שיש לכם מושג לגבי המכונית הרצויה, תוכלו לראות בקלות את זמינותה אצלנו.

שלב 7. הגדר נסיעת מבחן

כעת, לאחר שמצאתם מכונית שנראית שהיא עשויה להתאים לך, קבעו יום ושעה לנסיעת מבחן. 

על ידי קביעת פגישה לנסיעת מבחן תבטיחו שהמכונית מתאימה לכם באמת, מבחינת נוחות הנסיעה, ההגה וכו'. אנו ממליצים על נסיעת מבחן בשלושה כלי רכב שונים כדי שלא תגבילו את האפשרויות שלכם. תנסו לנהוג בהן בזו אחר זו, זה יקל על השוואת המכוניות וייתן לכם מושג טוב יותר. 

שלב 8. מה לחפש בנסיעת מבחן

נראה שלמכונית יש את כל התכונות שאתה רוצה, אבל המבחן האמיתי מתרחש כשאתה במושב הנהג. עליך לנהוג במכונית כפי שהיית נוהג בה במהלך חיי היומיום שלך.

אם אתה נוסע, נסה לנהוג במכונית גם בתנועת עצירה ונסיעה וגם במהירויות כביש מהיר. סע על מהמורות, פנה בפניות הדוקות ובדוק את הבלמים במקום בטוח. כבה את מערכת הסטריאו כדי שתוכל להאזין לצליל המנוע, היכנס וצא מהרכב מספר פעמים והקפד לשבת במושב האחורי, במיוחד אם אתה מתכנן להסיע נוסעים. בדוק את חלל המטען. אם אתם מתכננים להשתמש במושבי בטיחות לילדים, הביאו את שלכם, כדי לבדוק את ההתאמה וקלות ההתקנה. 

לסיכום,

בזמן שאתה בוחן את המכונית, קח את הזמן שלך לבדוק הכל. אנו מכבדים את הצורך שלך לחוות את המכונית ומאפשרים לך להתמקד בחוויית הנהיגה.

דברו איתנו!