חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
‎⁨לוגו יחד מוטורס יבוא רכבי יד 2 וטרייד אין⁩
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
הלוגו של יחד מוטורוס ליד מגוון רכבים Min

למה לרכוש רכב דווקא דרך יחד מוטורס?

תוכן עניינים

יש אפשרויות רבות כיום לרכישת רכב, אתם יכולים ללכת לאיבוד מול שפע מדומה של הצעות. למרבה הצער כל המחקר הזה לא יביא לכם מכונית נהדרת. אבל זה ייקח חלק גדול מזמנכם וכנראה יבלבל אתכם 

למה לרכוש רכב אצלנו?

אנו מריצים דוח היסטוריה של הרכב כדי לברר אם יש תביעות ביטוח או תאונות כלשהן שנרשמו , לאחר מכן אנו מבצעים בדיקה מכנית מלאה כדי להבטיח שהרכב יעניק לכם שקט נפשי. לאחר מכן אנו  עורכים בדיקת בטיחות ומחפשים את כל הפריטים הנדרשים שיש לטפל בהם. 

אנו בודקים את ההיסטוריה של הרכב כדי שלא תופתעו עם חשבונות תיקון פתאומיים או בלתי צפויים בהמשך הדרך. אנו ממליצים גם על חבילת הגנה מלאה כך שהחלק הפנימי, הצבע, המרכב, המסגרת והגוף של הרכב יישארו במצב זה לטווח הארוך.

 כדי לחסוך כסף על הרכישה ולחסוך כסף על ביטוח הרכב שלכם. חשוב לרכוש רכב בסוכנות עם אחריות על הרכב לתקופה ממושכת.  

אנחנו מקפידים על מכירת רכבים טובים עם רקע מכני טוב. אנו מתעקשים שכל רכב יעבור את ה"מבחן" שלנו. אם לא נרגיש בנוח , לא נחזיק ברכב ולא נמליץ עליו לרכישה. רכבים שעוברים את קריטריוני המיון הנוקשים שלנו מגיעים עם אחריות מקיפה .

אנו עורכים  הכנה קפדנית  ולא רק ומניחים רכבים על המגרש. אנו מבצעים בדיקות גם ברכבים חדשים, מוודאים שהכל בטוח ותקין. אנחנו בודקים הכל ואם נגלה בעיה שלא כדאי לתקן, לא נכניס את הרכב למגרש שלנו. לא נמכור ביודעין רכב בעייתי וניתן ללקוח לספוג את העלויות כאשר בעיות צצות בהמשך.  

המטרה שלנו היא שלקוחות ירכשו מאיתנו רכבים שוב ושוב במשך עשרות שנים. אז אנחנו מסתכלים לטווח ארוך ועושים כל שביכולתנו כדי לשמור על שביעות רצון של כל לקוח ולקוח.

הנה כמה יתרונות שיש  ליחד מוטורס:

אצלנו תוכלו להינות מהתנאים הנוחים ביותר שתוכלו לבקש, ממש כאן:

✓ אספקה מיידית

✓ טרייד אין אטרקטיבי

✓ שקיפות מלאה

✓ התחייבות בבדיקה

✓ הטבות ייחודיות

✓ אפשרות לצ'קים באישור

✓ אפשרות להוראת קבע ללא תפיסת מסגרת

תהליך הקנייה אצלנו ידידותי ללקוח, יש לנו היצע רחב של רכבים- מרכבי יוקרה  ועד מכוניות במחיר נמוך .

אולם תצוגה חדשני לרכב עם אזור אספקה ​​ממוזג.

מלאי גדול ביותר של חלקי חילוף מקוריים .

צוות – בעל הכשרה גבוהה

 אנו מספקים אמצעי מימון על ידי  חברת מימון כדי שנוכל לעזור לכם להגשים את החלום שלכם.

הרכבים שלנו במצב מצויין, בנוסף, יש להם אחריות מלאה וניתן לממן אותם בתעריף נמוך יותר.

ניתן לשקול לחפש רכב משומש , אצלנו הרכבים בדרך כלל בעלי קילומטראז′ נמוך מנוקים ונבדקים ביסודיות, ולאחר מכן מתוקנים במידת הצורך., רכבים חדשים לחלוטין עולים יותר ממכוניות משומשות, אך הם יכולים לספק לכם שקט נפשי לטווח הארוך.

אנו מאפשרים לך לצפות בהצע גדול של מכוניות ולנסוע בנסיעת מבחן במספר כלי רכב ביום ולהשוות בינהם, אנו מספקים גישה למימון ולפעמים אפילו שירותים שימושיים כגון החלפת שמן או סיבובי צמיגים. במקרים רבים, אנו מקבלים גם רכב ישן של הקונה בטרייד אין .

דברו איתנו!